Cara Hilangkan Keputihan Dalam Masa 7 Hari Tak Perlu Pakai Pantyliner Dah.

Masalah keputihan sering dialami kebanyakkan wanita. Terdapat pelbagai punca terjadinya keputihan. Saya ada cara hilangkan keputihan dalam masa yg singkat dan selamat. Insya Allah dalam masa 7 hari dah kering dan bersih.

Cara Hilangkan Keputihan Dalam Masa 7 Hari Tak Perlu Pakai Pantyliner Dah.Saya sendiri yang mengalaminya dan alhamdulillah berkesan dalam menghilangkan masalah keputihan saya. Wanita seringkali malu untuk menyuarakan masalah ini.. oleh itu mereka lebih suka berdiam diri dan biarkan masalah begitu sahaja.

Sebelum itu jom kita semak apakah punca yang boleh menyebabkan terjadinya keputihan. Antaranya adalah:

1. Masalah hormon yg tidak stabil.
2. Kurang menjaga pemakanan.
3. Kurang menjaga kebersihan.
4. Meterial panties yang tidak sesuai.
5. Tidak menukar panties dalam tempoh yang lama.

Selalunya bila ada keputihan ini kita sering rasa tidak selesa, terasa lembap pada panties dan kadang-kadang boleh menyebabkan kegatalan dan berbau. Oleh itu boleh menimbulkan perasaan kurang keyakinan diri kerana takut orang sekeliling dapat bau yang kurang menyenangkan itu.

Sehari berapa keping panty liner kita kena tukar? Itu pun kalau rajin tukar, jangan tak tau ye ada yang malas tukar pantyliner tau. Pakai sampai seharian, eeuuwwww. Jangan jadi macam ni tau, nanti keputihan jadi bertambah teruk. Masalah tak selesai tapi jadi masalah lain pula.

Mesti korang nak tahu macam mana keputihan yang saya alami boleh hilang dalam masa 7 hari sahaja. Saya juga merupakan salah seorang yang mengalami masalah keputihan.

Saya jenis yang tak suka pakai pantyliner tapi apa yang saya buat adalah kerap tukar panties. Tapi dengan cara ini pun tak boleh kurangkan masalah keputihan saya.

Saya sering dengar kawan-kawan saya cakap bahawa alfalfa dapat mengurangkan dan sekaligus menghilangkan keputihan. Ada juga yang cakap makan alfalfa dan vitamin C.

Cara Hilangkan Keputihan Dalam Masa 7 Hari Tak Perlu Pakai Pantyliner Dah.Masa tu dalam hati terdetik oooohh boleh ye?? Tapi sebelum ini aku dok makan juga alfalfa tapi kenapa tak berkurang pun. Sama ja keadaannya.. rupa-rupanya baru tahu sebab apa tak berkesan. Aku memang makan alfalfa TAPI tak konsisten. Haaa inilah puncanya. Bila ingat makan, bila lupa tinggal.

Cara Hilangkan Keputihan Dalam Masa 7 Hari Tak Perlu Pakai Pantyliner Dah.Jadi aku nekad nak konsisten makan alfalfa dan vitamin C. Aku nak tengok benarkah apa yang kawan-kawan aku cakap. Apa yang aku buat? Makan alfalfa 5 biji sehari dan 4 biji vitamin C setiap hari. Setelah 1 minggu aku konsisten makan alfalfa dan vitamin C, apa yang aku perasan panties dah bersih dan kering. Wahhh seronok tak terkata la weiii… Bertahun-tahun aku menanggung masalah keputihan ni.

Memang betullah apa yang kawan-kawan aku cakap tu. Jadi sekarang ini masalah keputihan aku dah hilang sepenuhnya. Tapi aku tak stop ambil alfalfa malah aku teruskan pengambilan alfalfa dan vitamin C setiap hari.

Selain masalah keputihan aku hilang, aku juga lawas ke tandas. Hari-hari membuang dengan lancar. Perut pun rasa ringan dan kempis hihihi.. Bonus ni tau!!!!

Jadi pada kaum wanita di luar sana yang mengalami masalah keputihan aku cadangkan korang cubalah ambil alfalfa dan vitamin C macam aku ni. Tak salah pun mencuba, selagi tak cuba kita tak tahu berkesan atau tak dengan kita.

Banyak lagi kebaikan alfalfa dan vitamin C ni. Klik sini untuk info mengenai vitamin C.

Jadi apa tunggu lagi?? Nak hilangkan keputihan yang korang hadapi macam aku tak? Jadi kalau nak cepat-cepat lah hubungi aku 012 502 7002 sekarang untuk mencuba alfalfa dan vitamin C.

La la la la la… senangnya dalam hati masalah keputihan aku dah hilang…

4 thoughts on “Cara Hilangkan Keputihan Dalam Masa 7 Hari Tak Perlu Pakai Pantyliner Dah.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CommentLuv badge