Terjebak dengan SHAKLEE

Assalamualaikum..

Hari ni dah 16 Ramadhan dan bersamaan 16 hari sudah kita berpuasa. Syukur ke hadrat Illahi sbb masih panjangkan usia kita untuk terus berpuasa di bulan Ramadhan yg penuh barokhah.

Hari ni saya nak bercerita macam mana saya boleh terjebak dengan shaklee ni..
Peristiwa ni berlaku dua tahun lepas lebih kurang. Masa tu saya tengah mengandungkan anak saya yang ke 3. skrg ank saya ni dah hampir 2 tahun..

Saya dan suami bercadang mahu menjaga ank ke 3 ni bersama2 ketika dalam pantang. Maksudnya x nak susahkan mak saya datang jaga saya dlm pantang.. Jadi di sebabkan kena berpantang sendiri so saya pun kena la pikir nak ambil set apa ketika berpantang. Sama ada jamu atau jenis supplement sahaja..

Servay punya servay akhirnya bertemu dengan set berpantang shaklee. Tanpa pikir panjang terus order 1 set. Sebab saya pilih set berpantang shaklee kerana sgt simple dan mudah. Tidak perlu bancuh or sapu2 mcm set jamu yang lain. Set berpantang shaklee ni hanya vitamin untuk memberi tenaga dan juga nutrient yg cukup ketika berpantang, menyembuhkan luka dgn cepat. Jadi sgt senang la untuk saya yg berpantang sendirian bersama suami dan anak2 sahaja.

Bermula dari situ terus saya jatuh hati pada shaklee sebab telah bnyk membantu saya dalam mengharungi tempoh berpantang dengan sehat dan bertenaga. Susu badan saya pun banyak sampai sekarang. Masih menyusu penuh anak saya yang ke 3 tu.. Inilah Al-kisahnya macam mana saya boleh terjebak dengan shaklee.

                               Set Berpantang Shaklee samada secara pembedahan atau normal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CommentLuv badge